pondělí 20. července 2009

Vycistete si zoubky estebacke s...e a polibte me p...l !!!
Vanek (vlastni rukou)

Nekdy koncem roku 1977 muj svagr podepsal Chartu s tim ze se vystehuje, to uz zacalo byt zrejme ze to pujde. Vezl jsem jako vzdycky kdyz jsem jel v patek do Prahy par podpisu CH 77 tentokrat i jeho. Ten jsem ale zahodil protoze jsem uz tenkrat tusil ze je to udavac. Pak se mu podarilo CH 77 podepsat, to uz jsem byl venku a on skoncil ve Svedsku. V 90. roce kdyz jsem priletel tak se mi par lidi ve Varech a v Praze ptalo na ztraceny podpis Mastery. Rekl jsem kazdemu ze jsem ho zahodil ze je to s...e. A jak se ukazalo mel jsem pravdu.


V levem rohu nahore ve scanu je uveden jako zdroj kryci jmeno Novak. A reg. cislo 16318. Po vlozeni do vyhledavace http://www.abscr.cz/cs/vyhledavani-evidencni-zaznamy
se zobrazi jmeno Frantisek Mastera, muj svagr (byvaly!) !!!